Metodika obsahuje velké množství odkazů na externí zdroje a také na určité části samotné metodiky. Bylo by velmi obtížné zachovat tuto možnost v papírové podobě. Navíc pdf soubor Vám umožní tisknout pracovní listy v dobré kvalitě a také si vytisknout minutovník nebo ty části, které zrovna potřebujete. Prozatím o tisku brožur neuvažuji. Pokud se mi to povede, ráda rozešlu výtisky školám, které si pořídily metodiku, nicméně v tuto chvíli to slíbit nemohu.
Co se tyče kurzu, od začátku jsem chtěla docílit toho, aby metodika byla dostupná pro školy jak finančně, tak i časově. Díky jejímu pořízení už nebudete muset platit externí subjekty a hledat zdroje financování projektových dnů. Tím docílíme udržitelnosti důležitých pro žáky aktivit. Každý rok žáci dalších ročníků budou moci absolvovat kvalitní tréninkový program přímo ve své škole, aniž by museli za něj platit.
Když jsem zvažovala kurz pro učitele, vycházela jsem ze svých již 7-leté zkušeností lektorování pro učitele a ze zpětné vazby od učitelů, kteří mají velmi málo času na to, aby absolvovali všechny kurzy a vzdělávací programy, které je zajímají a které jsou v nabídce nejen lektorů kariérového poradenství.
Pokud bych předávala program formou osobních kurzů, ideálně bychom s účastníky potřebovali strávit společně alespoň 4 dny: zažít program z pohledů žáků, rozebrat program z metodického hlediska, provést reflexi po uskutečnění projektových dnů ve všech zúčastněných školách. Bylo by to časově a finančně náročnější a obávám se, že mnoha kariérovým poradcům by vedení neschválilo takové školení z finančních důvodů (cena čtyřdenního kurzu 18 000 Kč). Každý rok škola má hodně priorit a bohužel omezené zdroje.
Navíc bych Vám v průběhu živého školení nedokázala předat všechny podstatné informace, které jsou součástí metodické příručky.